søndag 13. mai 2018

Førskolebilder.

Inntil nylig har jeg holdt meg langt unna både LOer og PLsider. Nå om dagen har jeg snudd helt om og lager mye albumsider hvor jeg blander både LOer og PLsider om hverandre. Og når utfordringen vår heter "baby/barn" er det jo en perfekt mulighet til å få laget noen sider med minner.

Min unge,lovende har rukket å bli 16 år nå,men disse bildene er fra da han gikk på førskole. Jeg har holdt denne PLsiden svært minimalistisk etter ønske fra den som skal ha siden i sitt album. Utenom alfabetdies og talldies så er resten av brukte dies og alt papir fra vår sponsor denne måneden, Kort&Godt. Det skal sies at jeg har klippet til en tekstdies med ordet "Lykkelig" til å bare bli "Lykke".


Jeg håper du finner litt inspirasjon i denne siden og mekker et bidrag eller tre til oss. Ha en flott søndag videre!

Klem fra DT Belinda





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar