fredag 3. november 2017

Gjestedesigner i oktober.

Vi har invitert vår favoritt fra september til å være gjestedesigner hos oss i oktober. Litt på etterskudd,men her er et flott kort fra  May Grethe Weltan. Hun valgte seg digi nr 150tekst fra vår sponsor, KreativeHenderDigis. Tusen takk May Grethe! Nydelig kort.


Litt om May Grethe:

Jeg begynte å lage kort i 2011, så det har blitt noen kort etterhvert. Lager ikke så mye andre prosjekter, men innimellom prøver jeg meg på en ekstra brett eller tre.
Akkurat nå er jeg i designteamet hos Korthobby og det har jeg vært i snart 5 år.

På scrappetreff i Trondheim i september fikk jeg lære å lage rammekort av Lisen, å selv om det er mer enn 1 brett synes jeg disse kortene er kjempeartige å lage. Link til denne brettemetoden finner du her : http://lisenblogg.blogspot.no/2017/09/tutorial-pa-rammekort.html Fikk lyst å lage et slikt kort for å fremheve den fine teksten ( digi fra Kreative Hender). Teksten er printet direkte på designarket.

Jeg tror ikke jeg kan definere noen spesiell stil på det jeg lager, det er alt fra klæss og klin til Clean&Simple, og mye mellom der. Ideer til kort dukker ofte opp når man ser et fint ark, eller noe annet fint.

Jeg klarer meg ikke uten lim, skjærebrett og en velfylt tralle med designpapirer , kunne selvsagt ramset opp i det uendelige, men har jeg disse tre tingene skal jeg klare å lage et kort😊

Beste råd til nybegynner må være å Ikke tenke for komplisert, lagd et du selv har lyst til og kos deg med hobbyen din.

Jeg har blogg som jeg prøver å oppdatere med jevne mellomrom, om du vil besøke meg finner du meg her på Kortparadis : http://kortparadis.blogspot.no/

Har du lyst til å prøve deg som gjestedesigner? Da må du delta i utfordringene våre og få sjansen til å bli stemt fram. Ny utfordring kommer den 5.november.

Klem fra Losjejentene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar