tirsdag 22. november 2016

Novemberkitt fra Scrapomania

Novemberkitt fra Scrapomania

Vi i DT-teamet er så heldig å bli sponsa med kit fra Scrapomania. Denne gangen har jeg fått kosa meg med dette herlige kortkittet for november. Jeg ble inspirert med en gang, og kittet inspirerte virkelig til tradisjonell rød jul. 


Kunne du tenke deg å prøve ett kit, kan du kjøpe enkle kit eller du kan abonnere på det. Da kan du velge mellom 3 mnd, 6 mnd eller 12 mnd. Her kan du se de ulike kitene.

Det som er så fint med kitta fra Scrapomania, er at alt passer sammen, uansett hva man lager. Så man er forhåndssikra gode fargekomboer. Av dette kittet har jeg laga 3 kort, 1 tag og 4 enkle pakkelapper. Ennå så er det mye igjen jeg kan kose meg med. 

Kort nr 1:


Kort nr 2:

kort nr 3:
-Et shakerkort

Tag:


4 enkle pakkelapper:


Det var så mye flott i kittet, at en trenger lite ekstra for å få gode resultat. Det jeg brukte utenom kittet er lim, dobbelsidig tape, 3d-tape, eyelets, stempelsverte - Walnut stain, en hjørnestanser og en gelatinplate. 


Håper jeg kunne inspirere dere litt med dette.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar