fredag 13. mai 2016

Scrapomania kort kit april 2015



Vi i PAPIRLOSJEN er så heldig at vi blir sponset av SCRAPOMANIA.
Vi får lov å leke oss med  SCRAPOMANIAS MÅNEDS KIT.
Det finnes to typer kit: - Kort eller PL,
de kan kjøpes hver for seg eller som abonnement.

Dette er da KORTKITET for APRIL.
Dessverre har eg ikke fått laget noe av dette kitet før nå
og det er ikke tilgjengelig i butikken lengre.





Eg synes det er litt vanskelig å lage maskuline prosjekter,
selv om eg hadde god hjelp med dette KORTKITET.
Det var nok derfor det tok tid, eg hadde rett og slett ikke anelse om hva eg skulle lage for noe.
Eg har laget 4 konfirmasjonskonvolutter til gutter.
Oppi hver av disse konvoluttene er det kuttet fra den hvite bazzillen et rektangel
hvor den washitapen korresponderer med konvolutten
og det er god plass til å skrive en hilsen.

















 DT - Ovedia Therese


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar