lørdag 2. april 2016

Picket Fence Border

Vi i Papirlosjen er så utruleg heldige å få tilsendt produkt frå Scrapomania som vi skal lage noko spennande av.  Det eg mottok var et prosjektkitt, der eg laga ein paviljong.

I settet fylgde det med ein dise. "Darice - Picket Fence Border", og den vil eg gjerne vise fram på ein annan måte.  Eg har brukt andre disar av gjerder før, og ville difor denne gangen prøve å bruke den som nokon anna en nettopp gjerde. Valget falt på å bruke den som bord på eit kort, noko eg tykte den var glimrande til.

Kortet er laga på ein pose som er ca 14*20 cm. Eg har brukt ein MS-punch på bakgrunnsarket, det rosa arket er frå blokka til Joy crafts - Baby paper bloc. Stempel er frå Mo Manning, roser frå WOC, Dåpsbarnet er dise frå Scrappmagasinet.  Sommerfugler får Kort og Godt. Den nydelege perlerada fekk eg får Scrapomania.









Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar