torsdag 24. september 2015

Guttekort!

Hei alle sammen!

Då er det torsdag igjen og i dag er det min tur til å inspirere i forhold til utfordringen vår som er Monokromatisk. Utfordringen er frem til 4.oktober så du har enda tid igjen til å bli med på utfordringa!


Kortet som eg viser dere i dag, blei til etter at eg gjorde et skikkelig dypdykk i haugen over mønsterark... Mønsterarket er et gammelt Magnolia ark som ble kjøpt for en god del år siden (host, det er vel ikke noen andre som har gamle mønsterark liggende i påvente at den rette anledningen??)
Ellers har eg brukt bazzill som base på kortet. Monsteret og vimpelrekka er digis fra SLS Lines. Stjernedies som er brukt bak monsteret kommer fra Spellbinders.
Stempelet Gratulerer med dagen nederst i høgre hjørne kommer fra Kort og Godt.


Då håper eg at du fikk inspirasjon til å delta på utfordringa vår hvor premien er fra Scrappehjertet.
Lykke til, så sees vi plutselig!

Klem DT Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar