fredag 11. september 2015

Gjestebidrag fra Stine

Denne måneden er Stine Andresen fra Horten vår gjestedesigner. Hun har fått lekt seg med kortkittet for august fra scrapomania. Her er de flotte bidraga Stine har laget og dette er hva Stine sier om seg selv:

Jeg er 30 år og deler livet med samboer, 2 felles barn, en bonussønn og en stor svart katt. Det går mye tid til familie og jobb, men når jeg har litt egentid er det papir som gjelder! Jeg storkoser meg med å lage både LO'er, kort, tags og PL-sider. Og den siste tiden har det blir mye pocket letters i tillegg til at jeg har hevet meg på "plannerbølgen". (Så masse ideèr og alt for lite tide!) Jeg har scrappet i 8 år og er på ingen måte lei enda! Jeg har en forsømt blogg, mens instagram er litt flittigere besøkt. Du finner meg også inne i Scrappeland og hos Andrine og Marens Landhandleri.

Her er det flotte kittet jeg fikk i posten. Litt utenfor min komfort sone, men ark og stæsj å jobbe med. Mønster arkene med de ulike bildene på måtte jo bare bli motiver på kort og tags, knalltøffe er de!



Jeg startet med å lage et kort. Eller faktisk er det en liten gavepose som kan åpnes bak slik at man kan legge noe oppi. Malen var en del av det ene mønster arket, jeg bare klipte ut og limte sammen. Så har jeg embosset litt på bakgrunnen og ellers brukt ark, pynt og bokstaver fra kittet.




Det ble også to tags. Begge er laget av bazzill som fulgte med i kittet og alt av ark og pynt her er også fra kittet. 



Tusen takk for de flotte bidraga Stine. 

1 kommentar: