torsdag 25. juni 2015

DT May Britt

Hei!
I dag har jeg lyst til å blogge for Papirlosjen,med et herre kort med pengelomme.
Dette er til en kar på nå 27 som liker biler og damer.
Jeg har valgt å ikke bruke mønsterark denne gangen, fordi det var så mye forskjellige farger i bildet. 




 Sirklene er stanset ut med ek success punch i str 1 ¼ og 1 1/2  .
Har også brukt Martha Stewart Chevron edge punch.
Pynten er fra mitt eget stæsj og det meste er kjøpt på ebay.
Sorte perler, stor lyseblå perle, gears og vinger samt en lyseblå rose.





Jeg brukte bazill i fargene Sort, hvit, kraft,  mellomblå, blågrønn med embossede prikker og lys blå.
 Alt er kantet med svart distres sink.
Bildet fant jeg når jeg googlet old car.
Stempelet inni er fra Norsk stempelblad og Gratulerer med dagen stempelet er ukjent.

Håper du liker kortet og legger igjen en kommentar her og i bloggen min som du finner Her
Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar