torsdag 7. mai 2015

Inspirasjon og DT-CALL.

Vi kjørte igang ny utfordring tirsdag og allerede nå får du litt inspirasjon.Denne gangen skal du la deg inspirere av ordet "Barndomsminne" og som jeg skrev da så kan dette tolkes på mange måter.Sjekk ut utfordringen og regler her.
Jeg har tatt for meg et lerret jeg lagde på kurs i januar.Motivet er fra min sønns første skoledag og et stort barndomsminne for hans del.
Kursholder Elena Olinevich har en romantisk stil i mine øyne.Lærte å bruke forskjellige typer medium,stensiler,sprayer.Det jeg hengte meg mest opp i var hennes måte å bruke blomster på.Blomstene kunne gjerne rives i flere biter,gjemmes under papirlag eller motiv.Stilkene skulle ikke klippes av,men bøyes lett slik at det hadde flyt ilerretet.Det var rett og slett umoderne å feste bling i midten av blomstene.Det var fasinerende å se hvor forskjellig oppfatning vi har av hva som går og hva som ikke går.Resultatet mitt ble slik:





Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg beholder det slik.Har litt lyst til å få inn mer knæsj farge,men får ikke bestemt meg.Hva ville DU gjort?

Og nå over til noe annet spennende...

DT-CALL!


Kunne DU tenke deg å bli med i vårt DT-team? Aldri vært med i DT-team før?La ikke det stoppe deg!

Papirlosjen er en utfordringsblogg for Scandinavia med tilknyttet Facebookside.Vi har en utfordring i måneden og er heldige å bli sponset av flere forskjellige aktører innen scrapping.I tillegg til bidrag som omhandler den aktuelle utfordringen lager vi inspirasjonsbidrag to ganger i uken.På vår Facebookside har vi nylig åpnet for at medlemmene våre kan poste bilder av egne kunstverk.Egne bildemapper med forskjellige kategorier er i ferd med å fylles opp over tid.

I utgangspunktet er vi på jakt etter en som i hovedsak lager LO og/eller holder på med Project Life.Du bør i tillegg være trygg på bruk av blogg og gjerne Mr. Inlinz da du må forvente å få oppgaver omkring dette.Vi ser etter en som kan bidra sammen med ledelsen.Du må kunne bidra med minst to bidrag hver måned.
Dette er ønsker fra vår side og slett ikke krav.Har du lyst til å prøve deg så send oss gjerne en mail hvor du presenterer deg selv og får tydelig fram stilarten du sverger til..Gjerne bilder/linker av 3 prosjekter du er fornøyd med.Husk bloggadressen din.Merk mailen med DT-CALL.

Vi ser fram til å høre fra nettopp DEG!

For Losjejentene

Belinda Hammersdal

Email: papirlosjen@gmail.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar