torsdag 16. april 2015

Kortkit fra Scrapomania - Musikk

Denne måneden har jeg, DT Siri, fått leke meg med dette flotte kortktiet fra Scrapomania som sponser oss i Papirlosjen med både Prosjekt og KortKit, de har og nå Project Life kit tilgjengelige.  Under ser du hva som var i mars pakken:
IMG_4131
Digg pakke :):)  Temaet denne gang var musikk,
noe som passer ypperlig i disse konfirmasjonstider!
Ta turen innom og se om du lar deg friste!  Her finner du litt mer om kitene. Jeg blir gledelig overasket hver gang jeg får en Kit pakke, herlig å få masse stæsj som passer sammen.  Jeg liker det og spesielt godt for da får jeg ting jeg vanligvis ikke kjøper selv og må kanskje tenke litt annerledes og gjøre noe litt nytt :)
IMG_4132
Her er tre kort som jeg lagde fra denne pakken og om litt kommer det enda et innlegg på bloggen min for jeg har masse stæsj igjen ;)
 IMG_4133
IMG_4136
IMG_4140
IMG_4141
 
IMG_4138 IMG_4139
 
Titt gjerne innom meg på www.siriskort.no og :)
Ha en flott dag videre,
Klem Siri DT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar