fredag 3. oktober 2014

Nye medlemmer i designteamet vårt

Vi har nå fått med oss to nye damer i designteamet vårt. I dette innlegget vil de si litt om seg selv. I tillegg vil vi annonsere vinneren av goodiebagen, så heng med gjennom hele innlegget ;)

                                                                              Siri

Jeg heter Siri og er 38 år.  Jeg er opprinnelig fra den vakre bygda Voss, men bor nå i Førde!  Når minstejenta i familien er lagt senker roen ofte seg og da blir det ofte en tur i hobbykroken.  Det er mest kortlaging det går i, men innimellom får jeg perioder der jeg syns det er knallkjekt å lage LO’er og.  Jeg har holdt på med denne hobbyen i 4 år, så jeg er relativt ny, noe som nok viser for jeg finner hele tiden nye stiler og teknikker som jeg får lyst til å prøve.  Men gjengangere er ofte motiver som jeg fargelegger med Promarkerene mine, og gjerne kort dekorert med perler, bling og blomster!  Ta gjerne en kikk innom bloggen min siriskort !

Jeg er veldig glad for å få være med på designteamet til Papirlosjen, og gleder meg til å ta fatt på arbeidet! 
                                                                           Jeanett


Jeg heter Jeanett og er 25 år gammel. Jeg bor på Hadeland, som ligger ca en time fra Oslo.
Jeg jobber til daglig som lærer på en barneskole. Jeg har ulike interesser som trening, film, interiør og lesing, men den største av dem alle er å være kreativ:) Jeg startet med kortlagig for litt over fire år siden og trives fortsatt veldig godt med papir, blomster, lim og glitter. Når det gjelder stilen min, så tror jeg den heller veldig til det sarte og romantiske. Det meste av det jeg lager har lyse farger og "søte" detaljer. I tillegg er jeg utrolig glad i bruk av ulike typer dies, så det blir ikke laget mye uten at de er flittig brukt.
Jeg setter pris på å få være med i designteamet ti Papirlosjen, og gleder meg veldig til å ta fatt på arbeidet. Ta gjerne en titt innom bloggen min: jeanetts kortblogg.


Så over til vinneren av goodiebagen. Vi har latt Random.org foreta trekningen for oss:
Vinneren ble Beate Bergseth Hjellnes. Gratulerer så mye. Om du sender adressen din til
papirlosjen@gmail.com, så dukker det snart opp en liten hilsen fra oss hos deg :)

Vil samtidig minne om at det er litt tid igjen til å delta på den pågående utfordringen vår som du finner her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar