onsdag 8. oktober 2014

Blondeinspirasjon



Jeg har laget et bilde med knapper
og blonder.
Cupcake etter min datters ønske.

Man behøver nødvendigvis ikke 
bare lage kort eller LO'er
for å være med på utfordringen.

Jeg digger DIY,
og prøver meg på både det ene og det andre,
kanskje til familiens fortvilelse...hehe...

Vil du lese mer om Cupcake-bilde prosjektet mitt,
gå inn her.

 Håper dette ga litt mersmak til å bruke blonder 
og være med på utfordringen.
Du kan levere ditt bidrag her.


 Lerret får man kjøpt mange steder,
bl a Søstrene Grene, Panduro, Hobbykunst, Hobby Hagen,
Europris, Clas Olson.

 Mange av knappene har jeg spart på opp gjennom åra,
noen har jeg kjøpt på eBay,
og andre igjen har jeg kjøpt på hobbybutikker,
som f eks Bikuben.


Ha en fortsatt kreativ uke.

Smil fra DT Ane Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar