søndag 22. april 2018

Ung kjærlighet.

Mine foreldre var svært unge da de traff hverandre og fortsatt unge da de giftet seg. Siden utfordringen vår denne måneden heter "Bryllup" så valgte jeg å ha fokus på mine foreldres unge kjærlighet som inspirasjon til dere i dag.





Jeg har nok en gang laget en LO av mine foreldres bryllupsbilder og nok en gang synes jeg bakgrunnen var altfor mørk. De ble klippet ut,rett og slett. Sponsoren vår denne måneden er Wycinanka og her er både teksten og en ramme fra sponsoren vår. Begge to har fått en runde med embossingpulver og rammen ble klippet i to. Mønsterarket og lagene under bildet er fra Maja Design og alt fikk en liten runde med sverting av kanter. Blomster fra Prima, perlepynt ved fjæren er fra Kort&Godt. Litt usikker på hvor perleswirlen er fra. Både fjær og kakeserviett er ukjent. 

Dette var min inspirasjon til dere i dag. Prøv deg gjerne på utfordringen vår. Gleder meg til å se hvordan du løser utfordringen. Kos deg med scrappingen :)

Klem fra DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar