onsdag 25. oktober 2017

Lag på lag stempler.

Sponsoren vår, Scrapomania gir oss litt utfordringer og denne gangen var det min tur. Lag på lag stempler fasinerer meg veldig men har aldri prøvd de-før nå. Jeg har lekt meg med julestjerne og kristtorn og synes dette var kjempegøy!

 Jeg måtte fort innse at stempelputer i mange farger er ikke noe jeg bruker til vanlig så utvalget mitt var mindre bra med tanke på at en skal ha 4 farger til hver ting. Jeg endte opp med å bruke Distress Oxides og fikk en matt overflate. Bilde for bilde finner du i bloggen min men viser fargevalgene mine og sluttresultat her.






Dette var utrolig gøy og jeg ser for meg at dette må bli lekkert på kraft. Jeg skal skaffe meg litt flere farger og så prøve mer :)

Klem fra DT Belinda



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar