torsdag 1. desember 2016

Adventskalender hos Papirlosjen

I år som tidligere vil vi ha en adventskalender her hos oss i Papirlosjen. Det vil si at vi hver dag, til og med 24. desember, vil presentere et inspirasjons bidrag i bloggen. 

Men vi har ikke glemt selve utfordringen, månedens utfordring er:

Jul/Vinter


Vi har fått med oss en super sponsorer denne gang, så vinneren vil motta premie fra
Dette forteller Gitte som driver Kreativehenderdigis om seg selv:
Jeg har 4 barn, mann og hund. Håndarbeid er en stor del av livet mitt, min første genser ble strikket når jeg var 12-13år. Ellers går fritiden med til brodering, sying og selvfølgelig denne hobbyen.
Ellers så elsker jeg å designe, når jeg drev hobbybutikken Kreative Hender AS laget jeg min egen kolleksjon med umonterte stempler. Dette var en fantastisk periode i mitt liv som opptok all tid, men nå designer jeg enda mer bare digis. Jeg har både tekst og motiver, er det noe dere savner så gi tilbakemelding så kommer det muligens noe.

Dere finner meg på facebook her: KreativeHenderDigis. Her finner dere mapper inndelt etter tema, så dere kan kommentere på bilde dere ønsker eller sende en liste med nummer på digi i tillegg til navn. Jeg har både Vipps, Paypal osv.



Ikke nok med det, hver av oss har en RAK vi vil gi bort.  Her vil hver enkelt, velge sin favoritt blant bidragene som er komet inn. Det vil da si at vi har 11 premier å dele ut! En god grunn til å legge inn bidrag hos oss denne måneden med andre ord :)Jeg anbefaler å ta en kikk på bloggene til de enkelte, for å se hvor mye fint en kan vinne.RAKene vil bli presentert etterhvert her i løpet av adventskalenderen vår.


Inspirasjon fra Losjentene



Jeg har brukt den nydelige muse digien og God jul billetten fra Kreative hender.


*

DT-Ane Lene

Jeg har laget et julekort hvor jeg har
brukt 'God jul' billetten og julediktet fra
Kreative Hender



 *



Musene kommer fra Kreative Hender Digis


*  


Brukt Digi200 Julemus og Digi212.

*
DT Siri


Jeg har brukt digi Digi212.

*

DT Ovedia Therese 

Eg har laget et melkesjokoladekort hvor eg har brukt Digi150


*

Lite enkelt kort fargelagt med Chameleon color tones. 

*



Jeg har brukt Digi 200 Julemus


*



Eg har brukt digi150

*



                     digi 150  Langt bort i det fjerne


Da håper vi at du finner tid blant juleforberedelsene til å lage et bidrag til oss. 
Kos deg med hobbyen vår!

Klem fra Losjejentene

2 kommentarer:

  1. Så moro med kalender :) og en utfordring det bør være mulig å få laget et bidrag til i disse dager ;)
    Flotte inspirasjonsbidrag :)

    SvarSlett
  2. Herlige prosjekter DT-ene har laget til inspirasjon for oss! Fin desember måned til dere :)

    SvarSlett