mandag 5. desember 2016

5. Desember

Luke nr 5 blir herved åpnet! Bak luken har jeg, DT Belinda puttet inn et julekort jeg begynte på for en stund siden og som jeg nå har laget ferdig.Kortet ser helt vanlig kort,men inni  er det en shaker-variant. Digien i front er fra sponsoren vår denne måneden, KreativeHenderDigis.


Front

Inni kortet


Flere bilder i bloggen,så ta gjerne turen innom.Jeg har også en RAK jeg ønsker å gi til min favoritt i desemberutfordringen vår. Du finner utfordringen vår "Jul/Vinter" her. Jeg har valgtå gi bort topperser fra DixieCraft og en blokk fra MME. Disse to synes jeg passer godt sammen og kan kanskje gjøre det litt lettere med tanke på herrekort?


For å vinne en RAK eller ha mulighet for premie fra KreativeHenderDigis så må du levere bidrag. Hva venter du på? :)

Kos deg med scrappingen!

Klem DT Belinda

4 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort Belinda! :) Fin vri på shakker kort. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Åh, dette var flotte kort :) Utrolig fine! :)

    SvarSlett