lørdag 24. desember 2016

24. Desember.

Da var ventetiden omsider over og julen er her.Jeg håper du har funnet roen og kan nyte høytiden med de du er glade i.
Den siste luken i kalenderen vår skal åpnes og her vil jeg vise en adventskalender laget med fyrstikkesker som base. Jeg har brukt digi nr 237 fra månedens sponsor, KreativeHenderDigis.




Flere bilder og opplysninger finner du i bloggen min.

Du har fortsatt mulighet til å være med på utfordringen vår denne måneden. Vi har kalt utfordringen for "Jul/Vinter" så her kan mye lages. Det har allerede kommet mye flott inn til oss,så det skal også i år bli vanskelig å avgjøre hvem som får RAKene våre. 

Jeg vil også benytte meg av muligheten til å ønske dere alle en

gledelig og fredfull julefeiring fra alle Losjejentene.

Ta vare på hverandre og kos dere masse.

Kreativ juleklem fra 

DT Belinda og resten av Losjejentene.
 

2 kommentarer:

  1. wow....denne var virkelig flott :)

    Ønsker dere alle en riktig God Jul! :)

    SvarSlett
  2. Denne var nydelig 🎄😊
    Ønsker alle sammen en fredfull julehøytid ❄️☃️🎄😊

    SvarSlett