tirsdag 5. april 2016

Utfordring # 4 April 2016- Konfirmasjon/Ungdom


Da var det igjen tid for en ny utfordring
her inne hos Papirlosjen.

Denne gangen vil vi se:

KONFIRMASJON/UNGDOM

Sponsoren vår denne gangen er 




Kort & Godt Hobby AS er et engrosfirma innen hobby, 
med hovedvekt på stempel-
og scrapperelaterte produkter.  
Under merkenavnet Kort & Godt 
produserer vi våre egne stempler, papirer, blomster, metall, blonder, bånd m.m.
Du finner våre produkter i scrappe-, foto- og hobby- butikker over hele landet,
i tillegg til en rekke nettbutikker.
 Kort og Godt har også en flott blogg
som du finner her,
du finner de også på Facebook.

*
Her ser du bilde av den flotte premien


*
Og her ser dere hva våre flotte 
designere har tryllet fram.



Jeg har laget en liten PL-side fra da vi selv var i konfirmasjon for noen år siden. 
Syns båndet fra Kort og Godt med konfirmansjon's teksten gjorde seg utmerket på denne PL-siden


*


Jeg har laget et konfirmasjonskort, der jeg har brukt ulike produkter fra Kort og Godt. 
bla. stempler fra Stempelplate M-255 og M-202 
Motivet er fra et klippeark, det samme er sommerfuglene. 



*

DT-Ane Lene


Jeg har brukt mønsterark og dies (gutten) fra 
Kort og Godt

*

Siri


Her er stempel og dies fra Kort og Godt.

*



Ark, bling og dies frå Kort & Godt

*
DT Belinda

Jeg har brukt malen fra Ane Lenes blogg til mitt pengelomme-kort.
Mønsterpapir, dies og bling fra Kort&Godt.


DT Annelen

Her har eg brukt mønsterark, motiv (Klippeark), ramme, band, stjerner og perler frå Kort & Godt


DT Monica





Har brukt mønsterark, stjerner og dies fra Kort og Godt.

*

DT Ovedia Therese



Eg har brukt Kort og Godt –  Die 139 – TAG,  Stempel M – 238, M-174 og S-229,samt Kort og Godt sine blomster.


1 kommentar: