tirsdag 23. februar 2016

Tilda

Å møte på Tilda igjen var uventa moro. Jeg hadde en periode jeg kun brukte stempel med Tilda og Edwin, og må innrømme jeg ble noe lei. Men nå er det så lenge siden jeg har fargelagt henne, at det var bare gøy, og jeg gledet meg til å lage et kort med denne søte jenta fra Magnolia.
Stempelet er sponset av Scrapomania.

Basen er Bassil, arkene er tynne og kommer fra ulike 6*6 blokker. Jeg hadde en periode da jeg brukte mye slike blokker, og nå har jeg en masse rester igjen som jeg bruker opp, husker derfor ikke navnet på de ulike dessverre. 
Blomstrene er Wild Orchid Craft, og noen i mosegummi jeg kjøpte på nettet en gang.  Tilda er plasert i en liten boks på innsiden, og jeg har brukt en Nellie snellen hjertedise for å lage hull. Hullet er dekket med tykk plast slik at jeg fikk et shaker card.  De små «diamantene» på innsiden er fra Kort og Godt.  Den ene blomsten er i papirleire, og jeg malte den i et tidligere innlegg.  Om du lurer på hvordan det gjøres så kan du ta en tur til denne linken.:  Maling avfigurer

Disen Gratulerer kommer fra Scrapmagasinet. 



  


Klem DT Anita

1 kommentar: