tirsdag 2. februar 2016

Januar prosjektkit fra Scrapomania (4)


 I går rakk jeg å publisere 
3 av 4 kort jeg har laget ut av januar-prosjektkitet til Scrapomania,
som jeg har vært så heldig å få leke meg med.

I kveld kommer det siste kortet. 

Scrapomania kan friste med 3 forskjellige kit:
- kort
- prosjekt
- PL
Disse kan kjøpes hver for seg, eller så går det 
også an å abonnere på kitene.
Jeg har fått utdelt prosjektkitet for januar.
På bildet under kan dere se hva jeg fikk med i kitet.


 Mitt prosjektkit inneholdt:


 På dette kortet fremhever jeg den søte 
Vintage Florish die-cuten fra Joy Craft.


Det som ikke er med i kitet er motivet og mønsterarket 
jeg har brukt, de er fra Pion Design.
 

Da håper jeg at jeg har klart å 
vekke nysgjerrigheten hos noen når det 

Smil fra DT-Ane Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar