mandag 1. februar 2016

Januar Prosjektkit fra Scrapomania (1)



Vi i designteamet i Papirlosjen er så 
heldige å få leke oss med proskeltkit
Scrapomania kan friste med 3 forskjellige kit:
- kort
- prosjekt
- PL
Disse kan kjøpes hver for seg, eller så går det 
også an å abonnere på kitene.
Jeg har fått utdelt prosjektkitet for januar.
På bildet under kan dere se hva jeg fikk med i kitet.




 Mitt prosjektkit inneholdt:
- 3 stk bling Diamond Bazzill
- 3 stk hvit Bazzill
- 2 stk Marshmallow Bazzill
- Dies fa Joy Craft - Vintage Florish
- 2 dies fra Marianne Design, snøkrystaller, og blomster
 - Kremhvite halvperler fra Scrapomania
- Bånd/hyssing


 
Ut fra dette kitet har jeg laget 4 forkjellige kort.
Her er det første,
hvor jeg kun har brukt ting fra kitet,
bortsett fra motivene, de er fra Studiolight.  




Snøkrystallene fra Marianne Design
har jeg også tørr embosset.
I midten av hver snøkrystall har jeg festet en halvperle. 




Smil fra DT-Ane Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar