torsdag 28. januar 2016

Inspirasjon til januarutfordringen - Favoritt


I dag er det min tur,
til å vise fram litt inspirasjon
til vår pågående utfordring
som denne gangen lyder:

FAVORITT

Vi vil at dere skal vise oss 
 deres personlige favoritt ting på
deres kreasjoner.

Det kan være alt fra produsent til stempler, dies
eller kanskje blomster eller perler. 

Sponsoren vår denne måneden 

- som har sponset oss med denne flotte
premien


 *

Jeg har valgt å kun bruke
materilaer fra 
Kort og Godt 
på mitt 
inspirasjonsbidrag.



 Ark, stempler
og dies
er fra Kort og Godt.

Beskrivelse over hva jeg har brukt
og flere bilder kan 
ses på min blogg.




Teknikken jeg har brukt på dette kortet
har jeg funnet tutorial på i
Ett Trykk nr 1, 2014.

Da håper jeg dere ble litt inspirert.
Fortsatt god uke!

Smil fra DT-Ane Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar