onsdag 2. desember 2015

2.desember,inspirasjon og presentasjon av RAK.

Luke nr 2 skal åpnes og i dag finner du mye morro!Begynner med litt inspirasjon til dere med et kort jeg lagde til Scrap Battle & Tournament,runde 2 som var monokromatisk tema.


Vil du vite mer om kortet og se flere bilder så ta en titt i bloggen min.

Som nevnt i går vil Losjejentene gjøre litt ekstra stas på dere denne julemåneden.Vi har alle hver vår RAK som vil bli gitt til vårt favorittbidrag.Og om noen skulle være i tvil-vi har forskjellig smak :)

For min egen del liker jeg fargelegging,3D,CAS,mixed media,vintage.....ja,det meste egentlig?Blir veldig fasinert av en flott LO eller en bra sammensatt PL-side selv om jeg ikke lager nevneverdig noe av dette selv.Sånn er det vel for de fleste av oss?At vi fasineres av flott scrapping selv om vi ikke lager lignende selv?

Dette er min RAK:

Her finner du blonder,pyntebånd,blomster fra Prima,buttons fra BoBunny og bingobokstaver.

Alt du trenger å gjøre er å delta i utfordringen vår.Da er du automatisk med i hovedtrekningen som er digistempler fra SLS Lines.I tillegg har du altså 7 muligheter ekstra til å vinne en av våre RAK.Håper på mange bidrag!Kos dere!

Klem fra DT Belinda


1 kommentar:

  1. Super lækkert RAK. Jeg glæder mig over at være med på udfordringen. Så mange ekstra chancer for at vinde fine sager.

    SvarSlett