torsdag 20. august 2015

Torsdagsinspirasjon

Hei!

Idag er det torsdag, og det betyr at det er tid for et nytt inspirasjonsbidrag fra oss i Losjejentene. 

Denne gangen er det jeg, Renate, som skal inspirere dere. 


Vi har gående en konkurranse for august:



Denne gangen er vi så heldige å ha fått med oss SLS Lines fra Etsy som sponsor: 

                             

Har du lyst å følge dem, kan du finne dem her:



Inspirasjon

Så til min inspirasjon til dere. Jeg er fortsatt ikke veldig bevandret i denne PL-verden. Jeg er liksom mer kjent for LO'er i lag på lag stil. Så dette er en ny verden for meg å oppdage. Men denne gangen har jeg altså på nytt prøvd meg med en PL-side fra desember 2013:


Det er kjempegøy å se hva dere lager, 
så tusen takk for at dere er med og gjør Papirlosjen mulig :) 


Bli med på utfordringen vår du også!

Den går fram til 4.september


Håper dere får en kreativ kveld og helg :) 


Klem fra DT Renate








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar