torsdag 16. juli 2015

En lommetag med vinterlig preg

Noen ganger blir ting liggende uferdige hos meg da tiden ikke strekker til. Dette har vært en gjenganger hele året, noe som har resultert i at jeg med dette innlegget takker for meg her i Papirlosjen. Men oppstart på skole til høsten i tillegg til full jobb, familie og hunder blir det for lite tid til egne hobbyer for en periode fremover. Ønsker alle i Papirlosjen lykke til videre og jeg blir garantert å følge dere og kanskje hive inn et og annet bidrag. 

Denne tagen begynte jeg på før jul (Trur jeg). Synes den er veldig fin og tar ikke alt for lang tid å lage dersom man trenger noe å gi bort.
Malen til denne har jeg fått fra Camilla Halseth i Tromsø.

Tagen er inni en slags lomme. Synes denne er kjempesøt.

Ønsker dere alle en riktig god sommer! 

Hilsen DT Agneta



Losjejentene ønsker å takke Agneta for godt samarbeid,nydelige bidrag og lykke til med skolegang,jobb og familie <3 Håper å kunne se noen bidrag fra deg innimellom ;)

for Losjejentene

DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar