mandag 5. januar 2015

Januarutfordring # Bokstavutfordring

Da er vi allerede noen dager inne i det nye året. 
Håper alle har hatt en flott jule- og nyttårsfeiring. 
Vi er klare med en ny utfordring. 
Vi har denne gangen valgt å ha en:

Bokstavutfordring

Det vil si at du skal bruke minst tre ting på prosjektet ditt 
som starter på forbokstaven i navnet ditt.

Du må også få frem i ditt blogginnlegg hvilke 3 ting
du har brukt. 

Denne måneden har vi vært så heldige å få leke oss med buttons fra

Scrappegarasjen.


Og nå har du muligheten til å få leke deg med buttons du også.Scrappegarasjen har gitt oss en flott premie til vår heldige vinner.


Om seg selv sier jentene i Scrappegarasjen:Scrappegarasjen er en ny scrappebutikk i sørlandsbyen Mandal. Det er nettbutikk, men og butikk som du er velkommen til å besøke.
Butikken drives av to gode venniner June Alfsvåg og Marit Landsverk. Vi er begge aktive scrappere;)
Vi har kurs/treff lokale på toppen av scrappegarasjen. Der vil vi holde kurs, ha treff og andre artige scrappeverksted for barn og voksne.

Nettbutikken finner du her.Du kan følge dem på både Facebook , Instagram , Pinterest , Google+  og YouTube.Med andre ord-noe for enhver smak.Egen blogg med utfordringer og inspirasjon har de også.Ta en titt da vel?

Har du lyst til å vinne premien?Da må du prøve deg på utfordringen vår.Husk reglene våre ;)


Her er litt inspirasjon fra oss i DT- teamet:


De tre tingene jeg har brukt som starter på min forbokstav er: 
1. Dies fra Joy!Craft
 2. Jeg har laget et jentekort
 3. Jeg har brukt juggel
 (hjertene er fra noen billige ørepynt jeg har hatt liggende lenge, men aldri brukt). 


Agneta




Vi har fått flotte buttons fra Scrappegarasjen som vi skulle bruke denne måneden.




Jeg har i hvertfall lært meg å knyte maritime knuter i jobben med dette prosjektet. Her 8-talls knuter.









Her er et noe uvanlig prosjekt fra meg, et Project Life kort :)

Jeg har valgt å bruke: 
1.Snø
2.Sirkel
3. Stjerne


*

Fordi vi er flere fra designerteamet som
begynner med forbokstaven A, har jeg valgt
å bruke L, fra mitt andre navn.
Jeg har også 4 ting (fant jeg ut, hihi) som begynner på L. 
1. Lag på lag
2. Lamell
3. Lilla farge
(4. Dies fra Life Style Craft (QK))  


Scrappegal

Jeg har også denne gangen valgt å lage en tag som mitt prosjekt.
Dette ble en av juletagene mine fra juleproduksjonen :)

Jeg heter Renate, så produktene jeg har valgt å bruke er:
Rød
Runding
Reinsdyr
og RubOns


Belinda




Jeg føler meg utrolig heldig med navnet mitt i denne utfordringen.Har så mange ting som begynner på bokstaven B.Jeg nevner Buttons,Bazill,Blå,Blomster,Blonde,Baby,Babysko,Bamse...

Nina E



Eg hadde ikkje den enklaste bokstaven å bruke, men det var ei morosam 
utfordring :) Eg brukte narresmokk, norskeflagg, notar og bilde av ein nesten nyfødt 
gut. Eg hadde og navnet til prinsen på :)


Vi i Papirlosjen gleder oss masse til å se hva dere skal lage med deres forbokstaver! 
Det blir spennende! :D







5 kommentarer:

  1. Flott og litt annerledes utfordring dåkken har denne gang. Sjølv om eg synes eg har ein vanskelig "scrappebokstav", klarte eg å finne på 3 ting med G :)

    SvarSlett
  2. Takk for det Guri :)
    Det er kjekt å kunne finne på litt nye vriar på tema!

    Klem Siri - DT

    SvarSlett
  3. Kul oppgave :) Er det lov å en PL side til denne utfordringen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det må du gjerne gjøre Monika :-)
      Siri DT

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett