onsdag 5. november 2014

Utfordring i november - METALL


Da er vi allerede kommet til november,
og det er tid for en ny utfordring
her hos Papirlosjen.

Denne måneden har vi vært så heldige å bli sponset av:

Korthobby

Korthobby har et rikt utvalg av charms og metallpynt.
Du finner nettbutikken her.
I tillegg er det egen utfordringsblogg
hvor kravet utenom temaet er å bruke minst ett produkt fra Korthobby.
Det burde ikke by på problemer da det er over 700 ulike sorter å velge mellom.
Ta en titt på utfordringsbloggen her.
De har også egen Facebookgruppe som du finner her.

Premien for denne måneden er herlige charms
og metallpynt fra nettopp Korthobby.




Månedens utfordring er:
 
METALL

Så bruk metall i en eller annen form på ditt prosjekt.

Vi i DesignerTeamet har også fått gleden
 av å leke oss litt med flotte metallpynt som vi har fått fra Korthobby.

Her ser dere våre løsninger:

Belinda


***





***


 
Jeg har malt metallet jeg har brukt, hvitt.

***



***


***



***



***


Har laget et smykkeskrin der jeg har bøyd hjørnemetallet
 og brukt disse som føtter på eska. 
Flere bilder er tilgjengelige på bloggen min.

***

Klikk dere inn på navnene til DT-medlemmene for å
lese mer om hvert enkelt DT-bidrag.


Metallutfordringen varer til
04.12.2014
kl. 23:55

2 kommentarer:

  1. Flotte bidrag fra DT, men nina, kor har du fått tak i det flotte motivet du har brukt på kortet dett?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fin ord! Om du søker meg opp på pinterest så finn du det der :)

      Slett